Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

משה חוגג ביתר ירושלים / ביתר ירושלים: דראפיץ' וברדה מונו למאמנים של הקבוצה | ספורט 1 - הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת .

הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה. הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו. איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי .

נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: מו×
מו×"לאטו ×'×'ס ו×"קורצי×" | פרויקט חיפוי ועיצו×' אולם אירועים from www.modelato.co.il
קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: כל יומיים הוא מצליח להצית את האוהדים. משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ. יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים .

ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום:

הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי . לה פמיליה וכלפי קבוצת ביתר ירושלים, חוגג ביקש לסגור איתי חשבון . יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: כל יומיים הוא מצליח להצית את האוהדים. בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו. סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה. משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ.

לה פמיליה וכלפי קבוצת ביתר ירושלים, חוגג ביקש לסגור איתי חשבון . ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו.

קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. מו×
מו×"לאטו ×'×'ס ו×"קורצי×" | פרויקט חיפוי ועיצו×' אולם אירועים from www.modelato.co.il
משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ. הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי . יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . לה פמיליה וכלפי קבוצת ביתר ירושלים, חוגג ביקש לסגור איתי חשבון . ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית.

איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי .

בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי . נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ. הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו. ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה. קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. לה פמיליה וכלפי קבוצת ביתר ירושלים, חוגג ביקש לסגור איתי חשבון . כל יומיים הוא מצליח להצית את האוהדים.

יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ. סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה.

יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . ×'יתר ירושלים: ×
×'יתר ירושלים: ×"ראפיץ' ו×'ר×"×" מונו למאמנים של ×"ק×'וצ×" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה. משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ. יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו.

נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען:

ובנו מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה / צילום: בעלי ביתר ירושלים ביקר את הקבוצה בטוויטר: קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. סרוגים | אחרי שלוש שנים, הודיע בעלי ביתר ירושלים משה חוגג כי נמאס לו מהקללות של האוהדים והוא מעמיד את הקבוצה למכירה. נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען: יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים . לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו. לה פמיליה וכלפי קבוצת ביתר ירושלים, חוגג ביקש לסגור איתי חשבון . כל יומיים הוא מצליח להצית את האוהדים. הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי . הוא יור קרן הון סיכון סינגולריטים, הבעלים של חברת אליינמנט הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והבעלים של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים. משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ.

משה חוגג ביתר ירושלים / ×'יתר ירושלים: ×"ראפיץ' ו×'ר×"×" מונו למאמנים של ×"ק×'וצ×" | ספורט 1 - הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת .. הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה כי המועדון משך את הבקשה להעברת 50 אחוז מהמניות לידי השייח' מאיחוד האמירויות | ביתר תהיה זכאית לבקשה אחרת . איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי . קבוצת כדורגל היא לא עוד חברה פרטית. לא רק תקופתו של חוגג כבעלים של ביתר ירושלים תוגדר כבעייתית, אלא גם הדרך שבה הוא הודיע על עזיבתו. נדב צנציפר, פרשן הספורט של 'ynet', הביע דעתו על התנהלותו של משה חוגג, הבעלים של ביתר ירושלים, וטען:

איש העסקים משה חוגג יעמיד את מועדון הכדורגל ביתר ירושלים שבבעלותו (100%) למכירה ובינתיים יעבירו לנאמן, עוד יצחק יונגר שיחפש רוכש תוך כדי  משה חוגג. משה חוגג, הבעלים של קבוצת ביתר ירושלים, התראיין הבוקר (חמישי) לגלצ.